Zonder risico: Je betaalt pas wanneer de eerste gekwalificeerde lead binnen is.
Na een soepele onboarding staat jouw technische structuur als een huis en bepalen we verschillende marketing-invalshoeken.
We bepalen een zorgvuldig samengestelde strategie van advertentiemateriaal, copywriting en eventuele video's.
Verschillende marketing-invalshoeken testen om te bekijken waar jouw doelgroep het best op reageert.
Bij de eerste leads zullen we de 'kwaliteit' toetsen en eventuele aanpassingen in de campagne doorvoeren.
We maken gebruik van Data Driven Marketing. Want 'als we het niet kunnen meten, dan kunnen we het ook niet verbeteren'.
Op basis van datatests optimaliseren we de campagnes, boodschappen en wanneer nodig ook de lead-benadering.
De verworven inzichten gebruiken we om hyper effectieve campagnes te maken en uw budget nog optimaler in te zetten.
In het schaalplan betrekken we de Cost Per Lead en jouw 'klanten capaciteit' om een financiële projectie te maken bij uitbreiding van het budget.
Kobuz staat voor resultaat. Daarom werken wij alleen met ondernemers waarvoor wij resultaat kunnen garanderen.
1. Eerlijkheid
Levert de service daadwerkelijk waarde voor de klant? Met andere woorden, is marketing een ‘gunst’ voor de klant om uw product of dienst te ontdekken – geen misleiding?
2. Proof of Concept
Bestaat de onderneming enige tijd? Zijn er afnemers voor uw service? Is het duidelijk dat er vraag is in de markt die door de juiste marketing benut kan worden?
3. Inzet (Investering en Tijd)
Return On Investment is heilig: Er moet meer verdient worden dan geïnvesteerd. Ben je bereid om te investeren in paid advertising om de potentie van social media te benutten – maar heb je er ook tijd voor?
Wil je met ons in gesprek – en erachter komen of we een match zijn?
Zie hieronder een Case Study van het Del Ferro instituut. We blijven testen om jouw budget steeds effectiever in te zetten.
We hanteren een bewezen advertentie structuur maar geloven niet in een one-size-fits-all marketing strategie.
Wil je in gesprek gaan over welke aanpak wij zouden gebruiken voor jouw onderneming? Plan een Gratis Audit in. Hierin bepalen we ook of een investering in video-advertenties winstgevend voor je is.
We waarderen onze langdurige klantrelaties. Je kunt dan ook rekenen op overkoepelend marketingadvies voor jouw onderneming.
Plan hieronder een Gratis Audit in. Dan bekijken we samen of onze manier van adverteren op social media winstgevend is voor jouw onderneming.