Onze Bewezen Advertentie Strategie Maakt Het Vinden Van Nieuwe Klanten Makkelijk

Ontdek Hoe Jouw Onderneming Leads Kan Verzamelen Met Social Media

Wij werken alleen met ondernemingen waarvoor we succes kunnen garanderen. Dus wil jij ontdekken of we je kunnen helpen om de potentie van social media te benutten?

WAT IS ONZE WERKWIJZE

1. ONBOARDING & RESEARCH

Het doel is om de onboarding zo soepel mogelijk te laten verlopen en te zorgen dat de technische structuur staat als een huis. Tijdens deze periode zullen wij ons verder verdiepen in jouw onderneming en doelgroep om verschillende marketing-invalshoeken te bepalen.

2. STRATEGIE

Aan de hand van onderzoek zullen we een zorgvuldig samengestelde marketingstrategie van advertentiemateriaal en copywriting bepalen.
Hierin maken we ook een keuze of het opnemen van advertentievideo's een effectieve en winstgevende optie is voor jouw onderneming.

3. EERSTE CAMPAGNE

In de eerste campagne zullen we verschillende marketing-invalshoeken testen om te bekijken hoe we jouw doelgroep het meest effectief kunnen benaderen.

4. EERSTE LEADS

Wanneer de eerste leads binnenkomen gebruik je een vooraf bepaalde strategie om ze te benaderen. De meest effectieve methodes zijn WhatsApp en opbellen. Hieruit kunnen we ook de 'kwaliteit' van de leads toetsen - en bepalen of er aanpassingen gemaakt moeten worden in de verzameling.

5. DATA ANALYSE

Direct na de lancering van de campagnes beginnen we met analyseren van de data. Want 'als we het niet kunnen meten, dan kunnen we het ook niet verbeteren'. Wij geloven in Data Driven Marketing. Oftewel: Het bijsturen van online marketing doormiddel van onderzoek en data-analyse

6. OPTIMALISATIE

De inzichten in het gedrag van je klanten en doelgroep gebruiken we om de campagnes te verbeteren. Op basis van data en tests optimaliseren we de campagnes, boodschappen en wanneer nodig ook de lead-benadering. Door het benutten van data kunnen we het budget steeds effectiever inzetten.

7. VERVOLG CAMPAGNES

De verworven inzichten gebruiken we om nog effectievere vervolg campagnes te maken. Hierbij kunnen we ook inspelen op trends, actualiteiten en eventueel gebruik maken van acties.

8. SCHALEN

Wanneer is gebleken dat de lead-verzameling effectief en winstgevend is kunnen we een schaalplan gaan maken. Hier betrekken we de Cost Per Lead, het budget en de 'klanten capaciteit' van jouw onderneming om een financiële projectie te maken bij de uitbreiding van het marketingbudget. Zo kun je een, door data ondersteunde, keuze maken over een eventuele uitbreiding van de advertentie-uitgaven

ONZE BELOFTE:

RESULTAAT STAAT VOOROP

Kobuz staat voor resultaat. Daarom werken wij alleen met ondernemers waarvoor wij resultaat kunnen garanderen.

ONZE 3 BELANGRIJKSTE PIJLERS

1. Eerlijkheid

Levert de service daadwerkelijk waarde voor de klant? Met andere woorden, is marketing een ‘gunst’ voor de klant om uw product of dienst te ontdekken – geen misleiding?

2. Proof of Concept

Bestaat de onderneming enige tijd? Zijn er afnemers voor uw service? Is het duidelijk dat er vraag is in de markt die door de juiste marketing benut kan worden?

3. Inzet (Investering en Tijd)

Return On Investment is heilig: Er moet meer verdient worden dan geïnvesteerd. Ben je bereid om te investeren in paid advertising om de potentie van social media te benutten – maar heb je er ook tijd voor?

KOM IN CONTACT

Plan hieronder een Gratis Audit gesprek in waarin we samen kijken of een samenwerking winstgevend voor jouw onderneming is.